Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Vaša košarica je prazna

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ekoteh d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  1. ponudnik je spletna trgovina Ekoteh d.o.o.

  2. uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej uporabnik v spletni trgovini

  3. spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Ekoteh (http://ekoteh.users.shop123.si/), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

  7. način plačila in dostave

  8. časovno veljavnost ponudbe

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

  10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave več kot 5 delovnih dni ponudnik o tem obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Po 43. členu Zakona o varstvu potrošnikov ima uporabnik pravico, da v petnajstih (15) dneh sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog odstopa.
Če je uporabnik blago že prejel in od nakupa odstopi, mora prejeto blago vrniti podjetju v tridesetih (30) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno in v nepoškodovani originalni embalaži.

Če uporabnik vrača izdelek brez originalne embalaže ali je ta embalaža prekomerno uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljan dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno da se s preizkusom ugotovi vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Izdelek je potrebno po prevzemu odembalirati previdno, ter ga pazljivo preizkusiti, tako da bi morebitno vračilo potekalo brez odvečnih stroškov za uporabnika.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih uporabnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.


O nameravanem vračilu blaga nas lahko uporabnik pisno obvesti na kontaktni

e-naslov info@ekoteh.si.

Uporabnik lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga. 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je nuno pošiljko TAKOJ reklamirati  kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošiljke pa je uporabnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Uporabniku priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR.
Uporabnik mora ponudnika obvestiti o odločitvi o načinu plačila. To stori skupaj – istočasno z oddajo naročila, ki ga posreduje ponudniku.

Plačilo po povzetju – Gotovinsko plačilo ob dostavi hitre pošte GLS, Pošte Slovenije ali drugega ponudnika po izbiri Ekoteh d.o.o.

Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi kurir hitre pošte. Za naročene izdelke se zaračunajo stroški plačila po povzetju v višini 1,00 EUR z DDV.

Uporabnik plača vedno celotni znesek. 
Ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju se pošlje na e-naslov potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek uporabnik plača dostavni službi ob dostavi naročenega izdelka. Plačilo dostavni službi ob prevzemu, je zaenkrat možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila skupaj vključno s stroški plačila po povzetju.
Spletna trgovina Ekoteh d.o.o. bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo!
V kolikor naročnik naročenega blaga ob dogovorjenem datumu ne bo prevzel, stroške ponovne dostave krije naročnik.

Plačilo po predračunu

Na podlagi naročila, v najkrajšem možnem času uporabnik prejme predračun. Tako se izogne stroškom plačila po povzetju. Dokazilo o plačilu po predračunu uporabnik pošlje na info@ekoteh.si saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.

Dobavni rok

Plačilo po povzetju: za naročila, ki bodo prejeta med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo pošiljke oddane še isti dan oz. v največ 3 delovnih dneh. Za naročila, oddana v soboto ali nedeljo, bodo pošiljke odposlane v torek.
Plačilo po predračunu: po prejemu plačila na naš TRR, bodo pošiljke oddane še isti dan oz. v največ 3 delovnih dneh.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. Za izdelke katere ponudnik nima na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem in potrjenem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka se obvesti uporabnika po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Dostavo opravi dostavna služba na navedeni naslov v Sloveniji. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času v delovnem tednu od ponedeljka do petka. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.
Prodajalec ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže. Naročnik naj prejeto blago pregleda takoj in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira dostavno službo, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.

Možnost lastnega prevzema blaga.

Svoja vprašanja uporabnik pošlje na info@ekoteh.si.

Poštnina

Ob spletnem nakupu za naročeno blago zaračunamo dostavo na ozemlju države Slovenije v znesku:

  • 4 Eur z DDV za blago v vrednosti do 49,99 Eur

  • 5 Eur z DDV za blago v vrednosti od 50,00 Eur do 99,99 Eur

Brezplačna poštnina velja pri naročilu nad 100 Eur z DDV.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Garancija preneha veljati pri:

  • neupoštevanju navodil za uporabo,

  • popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,

  • malomarnem ravnanju z izdelkom,

  • poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.

Iz garancije so izvzeti artikli, ki so izpostavljeni stalni obrabi in potrošni material, kot so: zavorne ploščice in čeljusti, jermeni, filtri, bovdni, olja, žarnice, svečke...

Iz garancije so izvzeti vsi električni in elektronski elementi kot na primer vžigalne tuljave, kondenzatorji, CDI enote, magneti, solenoidi ipd. razen če vgradnjo izvede pooblaščeno podjetje z registrirano dejavnostjo servisa za stroje v katere se omenjeni elementi vgrajujejo.

Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Rezervni deli kot na primer izpušni sistemi niso homologirani razen če je izrecno navedeno.

Veljavnost ponudbe

Vse navedene cene izdelkov so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen, razen, če ni navedeno drugače (primer akcij in posebnih popustov). Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene izdelkov ter cene z oznako zelo ugodno oz. akcijske cene. Cene z oznako zelo ugodno oz. akcijske cene so v spletni trgovini primerno označene.

Slike izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Dejansko prejeti izdelek se lahko razlikuje od slike izdelka na spletu.
Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas.

Varnost in pravica do zasebnosti

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za informiranje o ponudbi in novostih, … Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti za nastale posledice.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o eventualnih spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah je potrebno poslati sporočilo na info@ekoteh.si ali po klasični pošti za Ekoteh d.o.o..
NE SPREGLEDATI! Vrnjeno blago je potrebno poslati s dostavno službo na lastne stroške na naslov: Ekoteh d.o.o., Mariborska cesta 86, 3000 Celje.

Če se želi blago vrniti na naše stroške, se je potrebno o tem predhodno dogovoriti z referentom EKOTEH d.o.o. (info@ekoteh.si). Pošiljk z odkupnino ne ponudnik ne sprejema če predhodno ni z naročnikom pisno dogovorjeno!

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Ekoteh d.o.o..

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno Zakonodajo o varstvu potrošnikov. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno