+386 (3) 4900418

narocila@ekoteh.si

Pogosta vprašanja

Kateri stroj/orodje je primerno zame?

Pred izbiro stroja ali orodja moramo vedeti za kaj dejansko ga bomo potrebovali. Danes je izbira več kot pestra, zato je najbolje, da si vzamemo nekaj več časa in povprašamo najprej pri prodajalcu ali uvozniku. Nikoli ni odveč če malo pobrskamo tudi po internetnih forumih ali se pozanimamo pri prijateljih.

Upoštevajmo razmerje med ceno in kvaliteto!

Nekateri stroji so namenjeni profesionalni uporabi, nekateri pa t.i. »hobi« uporabi. V praksi profesionalna uporaba pomeni stroj za vskodnevno delo predvsem v podjetjih. Hobi uporaba je največkrat namenjena občasnim uporabnikom. Kakovost v vsakem primeru vpliva na ceno.

Pri strojih in orodju je nekako najenostavneje opredeliti kakovost z življensko dobo oziroma s številom delovnih ur, kar velja predvsem za stroje. Na splošno velja, da za občasno uporabo kosilnice ali žage samo nekajkrat na leto, bo cenen izdelek s 100 – 200 ur življenske dobe popolnoma zadostoval. V kolikor je dela s strojem precej več, je bolje razmisliti o naložbi v bolj zahteven in kakovosten stroj.

Ne pozabimo, da na ceno bistveno vpliva tudi strošek vzdrževanja - bolj podrobno v naslednji točki.

Kako je z vzdrževanjem?

S prvimi težavami se srečamo, ko se nam kaj zalomi in nas serviser vpraša kakšno podrobnost iz priloženih navodil za uporabo. Večina na žalost navodila takoj zavrže misleč, da smo sami najboljši mojstri, tako se lahko kaj hitro zgodi, da popravilo ne spada v garancijsko dobo.

Zato vedno navodila preberimo, shranimo in ravnajmo v skladu z njimi. Prihranili si bomo veliko morebitnih težav v kasnejšem obdobju. Vedno pokličimo uvoznika ali trgovca v kolikor so navodila pomanjkljiva ali nerazumljiva.

Kaj storimo v primeru okvare?

V primeru okvare je potrebno napravo ali stroj odnesti na pooblaščeni servis. Najbolje je, da servis predhodno pokličemo, saj so v sezoni praviloma zelo zasedeni in je potrebno čakati na popravilo. Včasih nam bodo za manjše težave pomagali kar po telefonu.

Kaj v praksi pomeni pooblaščeni servis?

Pooblašeni servis je pogodbeni servis med uvoznikom in serviserjem. Bolj od dosegljivosti servisa »za vsakim vogalom« je pomembna strokovna usposobljenost in razpoložljivost rezervnih delov.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?